THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 26 Julai 2009

Ade ape dgn K-MUAMALAH?

Welcome back!
Masa yg t'luang perlu la diisi so itu yg aku tgh wat skang ni hehe
free la sgt, pd hal b'lambak keje weh..
~ asigment ulum quran ~ takhrij hadis ~ hafaz al-hadiid ~
but de poblem is aku lbeh t'tarik dgn benda alah ni!
so aku dlukan mne yg best dlu ek mwahaha
ni yg susah ni ble kehendak m'atasi keperluan huhu
xpe, don wori sbb aku amik sket je masa utk part ni k.
cuma nk p'knalkan kelab aku yg d sygi cewah!

- KELAB K-MUAMALAH -

    "Kelab K-Muamalah merupakan satu-satunya kelab keusahawanan dan kerjaya yang berdaftar di Jabatan Pembangunan Mahasiswa , Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor dan ia ditubuhkan pada 21 Julai 2006. Penubuhan kelab ini adalah lanjutan seruan Perdana Menteri Malaysia , Tun Abdullah Ahmad Badawi yang mahu melahirkan “ Modal Insan Kelas Pertama ” sebagai salah satu aset terpenting negara di samping menyahut cabaran kerajaan yang mahukan graduan menceburi bidang keusahawanan lantaran masalah pengangguran yang semakin meningkat akibat kurangnya tawaran pekerjaaan. Kelab K-Muamalah berfungsi menyokong usaha korporat dan pembangunan ekonomi KOKISDAR dan seluruh warga KUIS . Lanutan dengan penubuhan ini , para pelajar akan didedahkan dengan aturcara organisasi syarikat , sistem perniagaan berorientasikan koperasi KOKISDAR yang menjalankan perniagaan berasaskan syariat Islam dan juga memberi gambaran tentang prospek kerjaya masa depan . K-MUAMALAH berharap dapat nelahirkan para pelajar yang berilmu dan berketerampilan bukan sahaja dari segi akademik bahkan dari segi sahsiah dan kemahiran pengurusan."


Aku stat join club ni time sem 1 (07).
Abg aku yg ajak, aku ikut je hee msuk2 je da jd AJK .. pergh!!
Tu pun sbb ade abg aku, klu x senyap je la makhluk tuhan yg sorg ni..
dari 1 program ke program yg 1 lg aku b'grak.
Dr sekecik-kecik sampai la sebesar-besarnya wa ckp sma lu!
Penat 2 mmg la penat tp best sgt.
Ade sket la pngalaman yg bleh aku share dgn korg kan..
Antara program yg KM da pnah buat ;
  • Program Menyuluh Masa Depan (2007)
  • Program Kembara Al-Quds (2008)
  • Kem Motivasi B'sama Dr.Fazley Yaakob (2008)
  • Program Bicara Ad-Deen on air d IKIM.FM (2008)
  • Kem Kepimpinan (2009)
  • Family Day ~ coming soon
Skrg ni pengerusi ktorg En.Harith. Sblum ni abg aku yg pegang tp
die da nk abis study huhu sblum abg aku plak ade sorg lg
abg 2, aku lupa plak nama die hehe sori..
kiranya abg aku generasi ke-2 la hmm & Alhamdulillah
skrg ahli K-MUAMALAH da b'+..
Aku hrp sgt club ni akan trus dikenali oleh sume student.
opss family day 2 bkl b'lgsung nxt week (310709),
mintak2 la dpt b'jln lancar tp mcm x best je sbb abg aku x dpt join..
Die ade konsert kat Stadium Melawati S.Alam.
eh2 bkn die yg wat show la hahaha
klu x silap aku antara artis yg perfom, Rabbani, Hijjaz dll.
Abg aku jz handle la.. huhu
Skrg da kul 12.17 mlm tp cik ida kt x blk lg, agk risau aku
di watnye.. Die kuar dr pg td,wat asgment.
Cik Nysa pun x blk lg, HR ade dinner mlm ni so sah2 blk lmbt..
Yela, nk tunggu pos motem skali hmm
aku pun mcm nk kna setel kije2 yg da t'gndala ats meja 2 so
ape tunggu lg ha???
~ 2 b kontiniu ~



hatiku b'kata : utk keterangan lanjut ttg K-MUAMALAH
sila hubungi kaunter p'tnyaan kikikiki

0 ulasan: