THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 30 Julai 2009

Ape kes???

Salam..
Ermm da 2 3 ari x update citer kan. Bkn ape, mmg bz sgt2.
Dari ari Isnin smpai ari ni pun stil bz xcellynye
tp aku curi msa sket jap.
Lgpun, klu ari2 dok ngadap pun boring jgk hehe
So aku kumpul dlu idea byk2,
then ade msa yg sesuai aku pulun la.
bleh x camtu? watever!
Ape plak kisah yg aku nk story ek ari ni?
ceh! kata da ade idea, byk la sgt konon huhu
Ish! mmg la byk tp x tau nk stat dari mne.. (haha)
haa! ape yg aku bz kan sgt 2 3 4 ari ni?
fuh! pnjg citernye..
B'mulanya kisah di salah 1 IPTs dlm negeri Selangor,
t'dpt slh sorg pelajar d sna yg b'nma ida (bkn nama sbenar).
Dgr kabarnya, die sorg makhluk yg amat bz
(xde la sgt tp wat2 bz je tu) hahaha
Ape kes???
ISNIN - Sepatutnye kna submit TH bhgn 4 tp x dpt tunaikan
so dgn bangganya aku tlah d p'silakan oleh Lect b'kenaan
utk b'agkat ke lib b'sama teman2 sperjuangan yg lain haha
pstu dok b'tapa kat lib 2 dlm 2 3 4 jam seh..
Kes ptgnye plak spatutnye kna syafawi tp ade ke patut aku
dgn beraninya melarikan diri jauh ke hutan lipur kikiki
Pastu dpt berita dr p'berita yg x di iktiraf oleh LAN
bhwasanya Ustaz da x nk trima mne2 syafawi da.
Pergh!!! abis aku weh.. markah 2!
Mula la nk nyesal sna sni huhu aku pun dgn pening kpalanya
g tnye mne2 sumber yg bleh d p'cayai n alhamdlillah
p'kabaran yg aku trima 2 50/50 je so
kna get ready rohani & jasmani jgk la ari kamis (ari ni).
Mlmnye plak, aku kna setel board chart k-muamalah.
Spatutnye, sabtu ahad 2 da setel da tp ade hal2 yg x dpt aku elakkan
so tunda la ari b'kenaan.
Aku g wt kje tampal-menampal 2 dgn Aida.
Agk sgan jgk sbb org ramai b'keliaran (klas).
Mmg kelam-kabut la ari 2 huhu
SELASA - Ari ni, klas 2 je (UH/BA). Tp yg wat aku jd bz 2
adalah kerana nk setel kje2 yg t'gndala ari isnin 2 so
g lepak kat lib b'jam-jam lamanye huhu
Dgn x snang atinye sbb abg aku x sihat (demam).
Risau beb, yela skrg ni kan zon H1N1 b'tebaran.
Musyhkil lorh!!! Ptgnye ade meting club, kul 7 bru abis.
Mlm plak aku m'hafal n trus m'hafal.
Agak tensyen tp kna tanggung sendiri la..
RABU - Spatutnye ari ni ari yg best sbb klas sume batal tp
d sbbkan kje2 spt yg tlah d sbutkan d atas blom setel lg,
kna la dok kat lib jgk.. bkn snang nk cari bahan ni huhu
sbjek berat, lect garang.. mak!!! takut seh..
da dpt bahan kna la taip so ngadap pc la aku stgh harian 2.
still risau psl abg sbb demamnye x kebah2.
Mlm 2 bru nk g spital hmm d + plak risau nk syafawi esoknye (ari ni).
Tido2 ayam je mlm 2. Ceh! pdhal nyenyak haha
KHAMIS - Aku bgun pg kul 4,
smbung m'hafal mne2 ayat yg x hafal lg huhu sterss beb!
Skali msuk klas, dlm keadaan
sedia 30% + x sedia 70% g la syafawi dpn Ustaz.
Tu pun kna Ustaz panggil, klu x mmg aku wat muka x b'salah je la
hahaha Yg wat aku lega 2, skali syafawi 7 org maa so easy la..
1 more ting, ptg ni kul 5 ade midterm BI.
Da la bru msuk klas 2 3 kali je.
Eh bkn aku yg ponteng ek tp lect 2 yg xde huhu xpe, chaiyo3!
Nxt episode..?
Ermm ckup stakat 2 psl kebizian aku. Aku nk p cari idea lain la plak..
Aku rasa blog aku ni mcm boring je huhu
Mmg boring pun tp aku x pnah rasa boring utk menulis.
Tulis la ape pun, i like dat! (hobi)
Aku pun suka jgk view2 blog org, bca2 artikel..
Byk ideanye cuma nk wat samting new n diferent dgn org
lain 2 yg susah 2.. btw, i'll try my best hee
~ 2 b kontiniu ~
hatiku b'kata : Idea .. oh idea .. di mna kau b'ada ha???

0 ulasan: