THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 25 Julai 2009

Single is simple ..

Skarang jam tepat mnunjukkan kul 6.11 ptg time M'sia.
Aku b'ada dlm bilik m'hadap laptop kepunyaan Aida,
Aidanye plak g pasar so aku kirim je la hee
aku x b'sndirian krana ape?
Karena kak jane b'sama aku jgk tp die tgh
b'tafakur ats sejadah pas setel solat asar td hmm
Yg lain? Agk2 ke mne ye diorg sume 2?
Bkn ape,aku dr tgh ari td dok lepak bilik Syira je..
Erm Nysa msti kat dewan bwh nun.
Die ade event HR ari ni,so bz la 2.. (hve fun ah!)
Ida? Alaa aku x smpat jmpe die ari ni sbb awl2 pg die da kuar
rasenye.. Almaklumla,aku bgun stlah abis pagi kikiki
How bout kak lela? oh dnt wori,Aida kata
die da kuar pas zohor td..dgn abg Daus la kot gamaknye.
Boring sgt2 ni..!
Fon aku pun senyap je,lgsung x bunyi..
Biasenye ade jgk dgr kaba dr cik Dilla tp sunyi plak
2 3 4 5 ari ni.. xpe,mybe aku akn dpt new story dr die dlm ari ke 7 hehehe
Dilla,I Miss u!
Die la member yg rajin cntct aku,kgsi citer die..
klu ade poblem,aku mmg sudi jd p'dgrnya ~ wah gitu!
coz we're fren 4ever n ever seh..

hmm aku nk cntct spe ni??
on ym tp sah2 xde org on9 so off je la.
Insan istimewa?
of corse la my bonda,ayah n adik2 d umah hee
ari2 aku kol diorg sbb rindu laa..
Nk tau jgk p'kmbgn kat umah 2,ble dgr suare diorg rase mcm aku ade
kat umah jgk je hee tp klu b'sua dgn bdk kembar 3 org kat
umah,msti nk cari pasal. Sian diorg dpt
kakak yg noty mcm aku ni hahaha tp manje ngee~
manje ke? garang seh kakak ni..
kalah harimau jadian hahaha

Haa? BF?? Ape 2? Ceh!
wat x tau plak mnusia ni huhuhu
sori la,i'm stil single ah.
y? bcoz ..
  1. xde calon lg kot hee
  2. i'm not ready yet
  3. aku selesa cmni wt msa skang
  4. takut pun ade
  5. menanti yg x pasti huhuhu
Aku blum pun genap 20 thn so nk enjoy dlu la kononnye.
Pd anda d luar sna yg msh b'gelar single,jgn
skali2 berasa risau dan pening psl masalah ni..
bkn masalah namanye pun.
Sbb Allah da b'janji, stiap manusia 2 d ciptakan
b'pasang-pasangan ~ lelaki yg baik utk perempuan yg baik
cmtu jgk sebaliknye.. Insya Allah.
Pd anda yg da b'punya plak, pndai2 la jga diri.
Tp sblum anda sah b'gelar suami/isteri, cintailah diri
anda sblum anda menyintai org lain.
klu da kawen, sayangila pasangan anda sprti mna
anda menyayangi diri sendiri, ok?
ok la tuh..






hatiku b'kata : cinta Adam & Hawa abadi selamaya ~


0 ulasan: