THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Selasa, 15 September 2009

Bosan = Boring

Sesungguhnya aku sedang bosan dikala ini..
Takde kwn nak gaduh da, takde kwn nak usik2 da..
Takde kwn nak kena pukul & dipukul.. hahaha
Ke mana mereka sume m'hilang?
Owh masing2 tlah m'bawa diri jauh nun ke kampung
halaman.. cewah! Ape plak? benda btol la.. Sume da balik,
aku ni je yg masih sudi b'tahan dok sini, dgn Kak Jane..
Kak Lela awal2 lg da balik ari Sabtu tp aku tau
die akan kembali x lama lg kerana barang2nya blum
diangkut .. kikiki Cik Nysa pun same,
mesti die da wat banyak kueh utk raya tahun ni..
Antaranya, kuew tiow .. mwahahaha (die yg kata k..)
Cik Aida plak bru ptg smlm b'angkatnye..
Cik Ieda pun turut b'lpas dlm kul 8 mlm td stlah papernya merdeka..
Kak Jane 2 ha tgh dok b'kemas..
Aku da setel sume, esok pg time sahur aku angkut la ke bawah..
Sbenarnye ramai lg yg x kelik, aku sje je nak wat
org sian kat aku ni .. hehehe tp seriesly,
aku mmg tgh bosan! Tu la, ble mak ajak balik
jual mahal.. huhu ade keje itu la, ini la.. hmm
Takpe la, esok aku sampai la umah..
Sbb ade 1 lg paper ni (BI), alang2 da nk abis, biarlah aku kat sini..
Ptg td dok b'buka dgn Cik Jaja, Ninie, Zaza, Fara & Kak Ma..
Kak Anne x dpt join, die ade komitmen lain kot.. its ok.
Sje je kami nak makan b'sama..
4 da last time on dis semester kononnya.. ahakz!
Meriah jgk la td, ade gosip2 sket.. hehe
~
Esok pg my last paper, after dat i'll back 2 my home..
Ya ampun, rindunya..!
Pecah rekod buku 555 aku la sem ni sbb
x balik pd masa2 t'luang.. Aku b'kesempatan pulang
time midsem dgn cuti H1N1 je.. lbeh kurang sminggu gitu..
Kebiasaannya, aku ngade2 nak balik tiap minggu..
Klu x pun 2 minggu skali atau pantang time free..hahaha
Tp disbabkan sem ni aku agak buzy, mak aku plak
yg rajin dtg m'jengah kami di sini.. hehe
tenkiu mummy chulla!
Aku tgh study BI ni tp aku x sure ape yg aku
tgh studykan.. well bak kata aku kat Kak Lea td,
"I'm from London.." hahaha b'lagak seh..
so aku selak2 je la mane yg Madam penah suruh selak..
Ceh! Mcm la byk sgt yg penah diselak 2..
Padahal, dlm sem ni klas BI aku bru skali dua je weh..
Pecaya x? Hmm pecayalah..
X bleh nak komen panjang hal ni sbb nanti b'kait sana sini
jd lebar langsung la plak.. so beter aku diam, kan3?
Ape pun, korg doakan la aku ni ye..
Insya Allah, pas exam aku balik umah dgn abang..
Mak, tunggu kepulanganku..!!!~

0 ulasan: