THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 12 September 2009

"Kita kan kawan.."

Sayu..hati ini makin sayu..
pilu..mengenangkan kenangan b'sama.. huhu
Sdeh..sdeh sgt2..
sdeh ble org yg kita syg nak tinggalkan kita..
Ya Allah,aku redha dgn kehendakMu..
~Siti Laila Husna bt Baharudin~
We'll miss u so much!
Stiap p'temuan pasti ade p'pisahan..
Dan itu yg sdg b'laku pd aku dan 408..huhu
Bru je jap td Kak Lela balik.
She's done her diploma.
Next sem da xde da, masing2 da bwk diri..
Sdehnye..!!!
Ukhwahfillah~
Hingga hujung nyawa..
Fren 4 ever
Abadi dlm hati..
408 dlm kenangan..
(Kak Jane xde, die x blik exam lg..)
Mlm ni Cik Nysa plak b'angkat pergi..huhu
Aida mybe 14hb, Cik Ieda 15hb, Kak Jane 17hb..
Aku? Biarlah aku setia jd penanti yg x pasti..
hahahahaha xde la.. Aku mybe 16hb..
Ya Allah, ntah knp kali ni berat atinye lain mcm sket..
Mybe sbb kitorg da jd adik-b'adik..
Satu kehilangan amat2 dirasai..
2 tahun aku knal makhluk ni..
She's my kakak yg sudi m'dgr poblem2 aku yg remeh..
She's my kawan time gaduh.. hehe
Aku slalu usik die, die apatah lg.. haha
So noty ah..
Duhai Cik Laila,
Thanks 4 evrythings..
B a gud girl, take care ya..!
Gud luck 4 ur life.
See u soon.
Klu ade ape2 hal, masalah, cerita n rahsia yg nak
dikongsi, i'm here..kt sedia jd p'dgr yg setia..
sbb KITA KAN KAWAN.. hee~

0 ulasan: