THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 14 September 2009

Majlis Makan Malam

Salam 'Alaik..
Alhamdulillah b'syukur ke hadrat Illahi dgn limpah & kurniaNya
tlah sampai kita ke hari ini, 14 Sept/24 Ramadhan 1430.
Camne dgn pengisian spanjang bulan pose ni?
Pose penuh x? Tarawikh sempat x? Tadarus khatam x?
haa! Soalan2 2 aku tujukan utk diriku sendiri..
Jawab jgn x jawab..hehe
Hmm 10 mlm t'akhir ni adalah antara yg b'makna,
so marilah sama2 kita rebut uk dptkan nikmat yg itu..
Insya Allah..
.........................................................................................................
4 ur info, aku bru dptkan pic time Dinner K-Muamalah smlm
so aku nak share sket la ape yg b'laku on dat day..
Majlis ni b'langsung sehari seblum sume umat Islam
menyambut bulan Ramadhan.. (210809)
Majlis ni program kedua kelab yg dpt ditunaikan
sem ni.. Insya Allah next sem kami try wat
yg lbeh baik.. Majlis 2 xde la meriah sgt tp bleh 
dikategorikan dlm konteks b'jaya hahaha
Bkn ape, pgram ni adik2 junior yg plan so maknanya
benda 2 pengalaman baru utk diorg..
Salah sket2 2 biasala kan..
W/ape pun, tetamu yg hadir amat2 diraikan..
Respon dari mereka jgk m'berangsangkan..
Alhamdulillah..
Diorg puas hati, kitorg hepi.. hehe
 
Menu ptg 2 pun bleh tahan enaknya;
Nasi hujan panas, lauk ribut petir dgn air terjun.. 
hahaha just kiding.. Sori Zikri!
En.Zikri kita 2 la yg setelkan makanan,tq3..
Nasi 2 da btol da, lauk dgn air 2 yg dtg ntah dr mane..
Erm tp mmg sodap la den kato..
Sampai ade yg b'tambah lg.. Aku pun same kikiki

Hobi aku curi tulang hehe
Eh tp kalo diikutkan, aku mmg xde kije sbb
kije aku pegang duit je..haha
Ni kira rajin la nak tolong menyebok tau..
Bukan sebok tlg bancuh tp m'habiskan air ade la..
mwahahaha so sori kak jane..
 
Ni antara VIP yg hadir ;
dr kiri (Pengerusi KM) En.Harith, (Ex-Bendahari) Kak Lily,
(Pengarah Program) Cik Mira, (Penasihat KM) Miss Hafizah,
(Mantan Pengerusi KM) Abg Hafiz & (MPM).
Thanks 4 coming..

Huh! Tak ketinggalan chef2 kita ni,
dr kanan - Cik Jiha, Cik Dhia & Kak Lea..
Bon Apetit ya.. hehe
Sempat lg nak amik kesempatan dlm tgh2 ksibukan..
Almaklumlah Kak Lily kita ni adalah 
org yg paling susah utk diganggu..hehe
She's my kakak 2.. Stlah beliau meninggalkan KM,
aku dgn berat atinya tlah dilantik utk
menggalas tanggungjawab beliau sbg Pengurus kewangan kelab..
sbb 2 la ekonomi meleset..kikikiki
 
Bak kata pepatah aku, xkan ade org baru
tanpa kewujudan org lama..kan3?
Antara mantan yg hadir.. 
Kak Zaina, Kak Amal, Abg Khidhir & En.Shah..
Kak Jida & Kak Sue da b'agkat pulang..
Kak Ekin plak x dpt join sbb ade komitmen lain..
Btw, thanks 4 coming..!

Hmm setiap p'pisahan mesti kena bg cenderahati..hehe
Sedikit buah tangan dari pihak kami utk
Miss Hafizah.. 
Tahniah buat adik2 yg tlah b'jaya handle pogram ni ;
Mira, Azirah, Azriah, Zikri, Kamil & mereka2 yg turut t'libat..
Jutaan terima kasih ku ucapkan..
Well done, gud job!
................................................................................................................
Erm kira2 lg 6 7 ari kita nak sambut Hari Raya Aidilfitri..
So, cmne dgn p'siapan? Da ready?
soalan 2 pun ditujukan utk aku.. hahaha
Insya Allah, aku stat 17hb kot..
eee x sabarnye.. tapi...~

0 ulasan: