THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 16 September 2009

Salam Aidilfitri..



Salam..
Pejam celik pejam celik, da nak raya da ye..
Dlm 4 5 ari je lg.. aduhai, p'siapan x gerak pun..
Mak kata x stat watpe pun lg sbb nak tunggu aku balik
wat same2.. Klu ade pun, sket2 je la..
Alih2 perabot, cat baru.. kuih raya? hee xtau la dis year
dpt wat ke x.. Klu x, tunjuk lg la nampaknye.. kikiki
Meriah x meriah 2 aku no komen sbb ntah la..
Stiap tahun ade yg kurang ade yg lbehnye..
Erm raya tahun ni kat Sepang dulu kot (blah ayah),
mybe dlm raya kedua baru kami b'ansur ke
K.Kangsar Perak.. Insya Allah..
 Dulu time kecik2 mmg semedangnye meriah..
Almaklumla, budak2 ape yg tau..
Dlm kepala 2 asyik ingat nak main bunga api la..
kumpul duit raya la.. dpt baju baru la..
G beraya umah kengkawan la.. kan3..?
Tp ble usia meningkat remaja, feel 2 lain sket..
Same jgk ble da ke zaman awal dewasa.. cewah!
Mcm kelakar je ckp cmtu.. kikiki
Tp itulah hakikatnya, manusia b'ubah.. Bumi turut b'putar..
Hmm dikesempatan ini, aku nak minta maaf pd
sume teman2 yg mengenali diri ini, x kira jauh atau dekat
muda atau tua, suka atau tidak..
Aku mmg sedar yg aku nakal sket..hehehe
Kadang2 2 suka sakat org, ntah org 2 suka ke x
aku main kacau aje.. so i'm really2 sori..
Ade yg t'lbeh t'kurang 2 halal je la..
Aku hanya insan biasa~
Pd yg nak mintak maaf dgn aku, dont wori sbb aku
da maafkan da..hahaha confident tol insan ini ye..
Pd yg nak pulang ke kampung halaman, slamat b'cuti
& b'hati-hati di jalan raya.. Buat adik2 yg gemar b'main
mercun pun, hati2 jgk ye.. danger k!
Spe2 yg rase nak bagi duit raya kat aku,
ckp awal2 sket, nanti aku bg no akaun..ok? kikiki
K take care ya..
Selamat Hari Raya Aidilfitri..~

0 ulasan: