THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 22 Ogos 2009

Hari itu tlah tiba

Salam sume..
Hurm da 1 week aku abaikan "dunia" aku kat sini hehe
Seriusly, minggu ni mmg bz sgt2.
Ckup syarat ; padat n kedap, x menyempat nk wat
mcm2 dlm 1 masa, so aku dulukan ape yg
patut. Stat ari isnin 2 (170809) aku da b'tungkus-lumus
memikirkan strategi m'hadapi sesuatu.
Tp ecellynye, aku MC isnin 2 heee pnat seh!
Ari ahad aku 2 kuar ke 1 destinasi
yg kurang menarik, maka diamkan aje la..
So seharian (isnin) aku x dpt bangun, b'tapalah aku
di dlm kamar hahaha sori..
Erm on Wednesday moning plak, aku xdpt g
klas UH sbb sakit kpala pg 2. Semalamnya aku b'mandi
hujan huhuhu MC lg .. hmm
Ari khamis ptg aku ade midterm kali ke -2 utk
subjek UQ, agak pusing jgk tp Alhamdulillah aku dpt jawab
3 drpd 6 soalan yg t'papar.. hehehe ok what?!
Btw, ari yg paling aku stress is Friday (semalam).
Mane x nye, dah la khamis mlm 2 aku dlm
keterpaksaan kna tdo lewat sbb nk setelkan TH.
Pastu plak kna submit pg Jumaat 2, dlm ari yg sama
aku ade syafawi QT, usrah, klas n event.
4 ur info, ape yg aku busykan is all
about DINNER K-MUAMALAH yg tlah b'lgsung
smlm. Alhamdulillah sume b'jalan
lancar w/pun ade sket kecacatan yg b'sifat halimunan
hehehe Best sbb dpt jemput mantan2 kelab ;
Abg, Kak Lily, Abg Khidhir, Kak Zaina, Kak Amal, Kak Su,
Kak Jida n Mr.Shah. xde ape nk bg
kat diorg tp tgk diorg mcm enjoy je on dat time.
So we're enjoy too .. Thanks 2 u all coz
sudi memeriahkan majlis 2. Miss Hafizah pun turun
padang..sempoi seh..! heehee Cuma Ustaz KAD
je x dpt join,beliau ade komitmen lain. Its ok..
Pic x sampai kat tangan aku lg maka aku pospone
nxt blog la ye.. Aku sdeh sbb x dpt
balik umah, nk pose 1st dgn famly la konon tp
apakan daya, aku hnya insan biasa..cewah!!!

"Today is Sabtu, Yesterday is Jumaat,
Semalam ade hantu tp ari ni da kna ikat.
Kelmarin bleh makan mcm slalu,
tp ari ni da pose so jgn wat2 x ingat..!"

Selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak
pd sume umat Islam. Tingkatkan prestasi,
kurangkan kontroversi, sucikan diri
dan dekatkan hati pd illahi.
Semoga segala amal ibadat kita akan
diterima oleh-Nya, Insya Allah.

0 ulasan: