THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 27 Ogos 2009

Debaran kian terasa

Salam Ramadhan ya sahabat!
Di harap anda sume dlm keadaan baik je hendaknya dlm
menempuh bulan yg penuh barakah ni, Amin.
Hari ni mood aku mcm angin sket,
kejap ala2 taufan, jap lg ala2 sepoi2 bahasa.
Seawal 8 pg aku ke klas QFQ nk syafawi last pnye,
muka confident abis pdhal hafal xde la
semegah mane pun. hmm musykil3..
Seriusly aku cuak d tahap kritikal tp ntah knape la
aku berani2 nk ngadap muka ustaz.
Aku tetap melangkah masuk ke kamarnya b'sama-sama
dgn cik fara, kak noma n kak bella.
Akan tetapi gara2 tahap keberanian aku yg melampau 2
tlah m'kontroversikan keadaan yg sepatutnya indah huhuhu
Biarlah rahsia~
Next klas kul2 QUQ, aku present. 1 klas skali la sbb
klasmate aku 10 org je hehehe
Grup aku dpt turn yg ke-3 (Ninie/zaza/aku).
aku p'buka bicara, maknanye xde la lebar sgt kata2 aluan aku.
Alhamdulillah so far so gud.
Sume presenter dpt pujian yg m'berangsangkan dr 
ustazah maka sume kuar dgn senyuman kikiki
Erm malamnye plak, dlm kul 9.30 samting aku ade klas arab plus.
Lbeh kpd discussion la sbb xde lecturer pun.
Cik Ninie dgn Jaja yg b'besar ati b'kongsi ilmu dgn 
teman2nya. Almaklumla, x sume org terer
b.arab ni, mcm aku jgk hehehe
W/pun x ramai yg dtg n x lame pun studynye tp
aku rase mcm best plak study cmtu.
Mybe sbb open kot. Sume org bleh b'cakap
dgn sesuka ati tnpa perlu takut salah
n betulnye tp aku still pendiam. Aku bising
time kacau diorg je hahaha sori..
Ecellynye kitorg bukan nk study saje2 tp disebabkan
esoknye ade midterm arab kali ke-2.
Ni la peluang nk + markah.
Next week exam final da dekat. Agak m'gerunkan
tp kena berani jgk utk m'hadapinya.
Paper aku stat 3hb (BA & QUQ), huh!
Skarang bukan zone tido da.. ckup2 la tdo 2 ye..
Jadual penuh x sampai kat tangan aku lg,
nanti aku update ye. Oh tapi yg aku
tau paper last aku on 16hb..
Buat sume kwn2 yg seangkatan dgn aku,
i wish u all ~ gud luck!
Bile zon exam dlm bulan pose ni, aku
asyik t'ingat kat Cikgu Ab je sbb beliau penah
b'kata bahawa ade baiknya exam time ni
sbb mcm2 benda kita bleh wat n Insya Allah ade
harapan utk b'jaya dgn jayanya..
Amin..!

1 ulasan:

cik dila berkata...

gudkuck okeys..
all the best~
syiok nye buleh raye puas2...