THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 24 Ogos 2009

Keperluan @ kehendak hati?

B'temu kembali.
Oleh kerana aku mmg boring, bosan dan yg
seangkatan dgnnya maka dgn itu i'm here hehehe
Aku baru je view blog Mak Ngah Kecom (uniqsmiley),
Ana Nahnu (asuhara), Miss Dila (cahayabintang-coretankehidupan),
Kak Anis (aniswanienur), Mr.Hazim (zimiearezim), Ust.Khafiz (sawanih),
Chaq (chaqultimatezone) n beberapa lg teman
yg m'jd inspirasiku dlm m'hidupkan blog ni.
Knp aku disini? ntah la..
Adakah aku m'ikut keperluan @ kehendak?
Ceh! masuk Ekonomi plak hehe
Tibe2 t'ingat plak kat Cikgu Ju-Are, cikgu EA aku
time f5 dlu huhuhu opss citer 2 nxt blog k.
Erm ecellynye aku mmg suke menulis, menaip, b'karya (konon)
b'kongsi cerita & rahsia, buang masa pun ye jgk kikiki
tp 2 la, aku sdar yg aku x mcm Ayah aku
yg sentiasa punya idea2 yg bernas.
Aku pun x mcm A.Samad Said yg kata2nya
dipenuhi dgn bunga2 puisi.
Aku pun tau yg aku mmg x mcm novelis2 yg aku minat ;
SANIA YASMIN, AIDA ADRIANI, ANIS AYUNI, AISYA SOFEA dll.
Mereka punya cerita2 yg luar biasa.
Tp aku, hanya insan biasa yg x punya idea sehebat
makhluk2 Allah yg itu kerana
aku adalah aku mwahahaha kan3?
i know dat..
its ok, day by day i'll try 2 be more better insya Allah.
ini baru p'mulaan dan..~



hatiku b'kata : Setiap org punya kelebihan & kekurangan masing2.

0 ulasan: